Termeni si Conditii

Termeni si Conditii

Urmatoarele reguli stabilesc politica de confidentialitate si securitate a datelor procesate de HalateOnline.ro, in special a datelor cu caracter personal conform Regulamentului European 679/2016 (GDPR). Aceasta politica explica in ce mod utilizam noi, HalateOnline.ro, in calitate de operator, orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online. Pentru mai multe informatii privind procesarea datelor dumneavoastra cu caracter personal va rugam sa accesati acest link.

Informatii personale inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau e-mailul). Informatiile oferite in momentul in care va inregistrati sunt folosite pentru a va permite sa aveti acces la anumite parti ale site-ului HalateOnline.ro cum ar fi reutilizarea adreselor deja salvate, posibilitatea de a vedea istoricul comenzilor anterioare, posibilitatea de a primi cupoane promotionale in functie de comenzile deja efectuate si desigur la eliberarea documentelor fiscale sau de transport in urma vanzarii de produse sau servicii.

Colectam informatiile de la clienti pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare, numerele de telefon, adresa de e-mail. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre site-ul nostru. De asemenea vom avea nevoie de informatiile referitoare la cont (adresa e-mail si parola), pentru ca dumneavoastra sa va puteti accesa ulterior contul creat, parola fiind insa pastrata in mod criptat, fara posibilitate de decriptare.

Cand va revizuiti informatia personala, noi va oferim spre utilizare un server cu grad inalt de siguranta. Software-ul acestui server cripteaza informatia pe care o introduceti dumneavoastra, inainte de a ne fi transmisa noua. In plus, avem proceduri de securitate care acopera stocarea si divulgarea informatiilor dumneavoastra, pentru a preveni accesul neautorizat si pentru a actiona in concordanta cu legislatia din Romania si Uniunea Europeana referitoare la protejarea datelor cu caracter personal. Acest lucru inseamna ca, uneori, este posibil sa va cerem sa faceti dovada identitatii dumneavoastra inainte de a va dezvalui anumite informatii personale.

Va vom informa daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.

Plata si Livrarea

Toate preturile includ TVA.

Orice comanda plasata prin intermediul site-ului HalateOnline.ro are valuare contractuala si presupune acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare.

Livrarea produselor se face prin Posta Romana. Costul transportului este 15 lei indiferent de greutate sau adresa de livrare. Livrarea se va realiza in intervalul 1-5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. In cazuri exceptionale, in care produsul comandat nu se afla in stoc la momentul plasarii comenzii, veti fi anuntat de operatorii HalateOnline.ro in legatura cu posibilitatea de livrare la o data ulterioara, fara a garanta insa acest lucru. Este posibil ca un produs cu stoc epuizat sa nu se mai poata readuce in stoc, respectiv pretul sau caracteristicile acestuia sa difere la o achizitie ulterioara.

Produsele care nu se afla momentan in stoc nu pot fi livrate.

Factura fiscala va fi trimisa in format electronic pe adresa de e-mail furnizata. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit.

Nu se fac livrari in afara Romaniei.

Responsabilitati privind produsele

HalateOnline.ro garanteaza inlocuirea si/sau acceptarea returului produselor ce vor fi considerate neconforme cu descrierea de pe site sau cu asteptarile clientului termen de 30 de zile calendaristice de la livrarea acestora. HalateOnline.ro nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, daca acest lucru tine Posta Romana. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta HalateOnline.ro in maximum 24 de ore de la receptionarea produselor.

Stocurile de produse afisate pe site pot sa difere in anumite situatii de stocurile reale, de aceea confirmarea produselor si/sau a comenzilor va fi facuta exclusiv telefonic. Confirmarea de comanda primita prin e-mail nu ofera nici un fel de garantie in privinta rezervarii produselor sau a stocului si nu are valoare fiscala.

Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot sa difere de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul sau functionalitatea, iar in acest caz HalateOnline.ro garanteaza returul produselor pe propria cheltuiala in termen de 30 de zile calendaristice de la livrare. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila. Valoarea maxima a obligatiilor HalateOnline.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, HalateOnline.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta. Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.

Returul produselor

In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe site-ul https://halateonline.ro sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 30 de zile calendaristice din momentul in care l-ati primit.

Informatii privind exercitarea dreptului de retragere

Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, în termen de 30 zile calendaristice. Perioada de retragere expira dupa 30 zile calendaristice incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor sau, in cazul bunurilor multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat, data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca trimisa prin email, posta, telefon, SMS sau verbal catre HalateOnline.ro la oricare din datele de contact puse la dispozitie in acest scop.

In acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat; folosirea lui nu este insa obligatorie. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecintele retragerii

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 30 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata. Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa depozitului de la care au fost expediate, adresa pe care o veti primi in scris, prin email, imediat dupa confirmarea primirii solicitarii de retragere, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 30 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 30 zile calendaristice.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Model de formular de retragere

Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.


Catre HalateOnline.ro,

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: …………

Comandate la data ………… / primite la data …………

Numele consumatorului …………

Adresa consumatorului …………

Data …………

Semnatura (numai in cazul notificarii pe hartie) …………


Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, “consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.”

Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014

“(1) Profesionistul (HalateOnline.ro) ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11. (2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.”

Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014

“(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. […]

(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).

(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.”

Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 click aici

Produsele returnate vor fi trimise la adresa HalateOnline.ro, adresa care va fi comunicata de catre agentul de vanzari in momentul in care ii este adus la cunostinta returul. Produsele NU se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata de agentul de vanzari.

Garantia produselor

Produsele cumparate prin intermediul website-ului HalateOnline.ro  beneficieaza de garantia obisnuita a fiecarui produs in parte.

Cupoane

Cupoanele de reducere pot fi aplicate pe toate produsele, inclusiv pe cele aflate in alte promotii, mai putin pe produsele din categoria “Lichidari de Stoc”, produse ce nu suporta alte reduceri. Valoarea cuponului nu se aplica taxei de transport. Cupoanele de reducere nu pot fi cumulate. In momentul plasarii comenzii se poate aplica un singur cupon atat pe site, cat si telefonic.

Dispozitii finale

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat. Dreptul de folosinta asupra continutului – text si imagini apartine exclusiv HalateOnline.ro. Pentru orice sesizare legata de incalcarea dreptului de folosinta sesizata pe site ne puteti contacta la adrea: halateonline@gmail.com.

Conciliere amiabila

Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi solutionate prin e-mail sau cu persoana responsabila de comanda dvs., puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Dl. Cristi NEGOITA, e-mail: halateonline@gmail.com. Veti primi un raspuns la e-mail-ul dvs. in maxim 24 de ore in zilele lucratoare.

Cod de conduita si bune practici

TRUSTED – Standarde Trusted.RO

ARMO – Codul de Bune Practici pentru Comertul Online din Romania

Ultima actualizare: 01 Ianuarie 2020